logo
logo
Zamówienia publiczne » Ogłoszone przetargi
Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Latowiczu - przetarg nieograniczony

Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Latowiczu - przetarg nieograniczony

Latowicz, 12 kwietnia 2017r.


Gmina Latowicz


ul. Rynek 6


05-334 Latowicz


 


Ogłoszenie


IPPR.271.9.2017


 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):


http://www.gmina-latowicz.pl


Ogłoszenie nr 65281 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.


Latowicz: Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Latowiczu


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


tak


 


Nazwa projektu lub programu


ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


nie


 


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


nie


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania


nie


Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


nie


 


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


 


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej


nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek 6, 05334 Latowicz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail uglatowicz@interia.pl, faks 025 7521080 w. 29.


Adres strony internetowej (URL): www.gmina-latowicz.pl


 


Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.gmina-latowicz.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):


Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


nie


www.gmina-latowicz.pl


 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


nie


www.gmina-latowicz.pl


 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


nie


 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie


nie


adres


 


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


nie


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


nie


Adres:


 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


nie


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


 


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Nadrzecznej w Latowiczu


Numer referencyjny: IPPR.271.9.2017


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


nie


 


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych


Zamówienie podzielone jest na części:


Nie


 


 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy ulicy Nadrzecznej w Latowiczu na odcinku od km 0+000 do 0+371, określonym w dokumentacji technicznej, i przedmiarze robót. Zakres prac oraz warstwy konstrukcyjne i ich grubość należy wykonać zgodnie z przedmiarem. Zakres prac obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy ulicy Nadrzecznej w Latowiczu na odcinku od km 0+000 do 0+371, określonym w dokumentacji technicznej, i przedmiarze robót. Zakres prac oraz warstwy konstrukcyjne i ich grubość należy wykonać zgodnie z przedmiarem. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m z kruszywa naturalnego łamanego dolomitowego o składzie i frakcji – 30% 0-16, -70% 16-32 i grubości po zagęszczeniu 15cm, pozostała szerokość poboczy do szerokości 0,75 m z gruntu rodzimego b) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej – warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem nawierzchni asfaltem c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej – warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem nawierzchni asfaltem c) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego dolomitowego o składzie i frakcji – 0-31 i grubości po zagęszczeniu 10cm d) usługa geodezyjna tyczenia oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Uwaga: Materiał pozyskany z prac ziemnych (korytowania pobocza) przeznaczony jest do wbudowania przez Wykonawcę w pobocze do uzyskania łącznej szerokości pobocza minimum 0,75m oraz na utwardzenie zjazdów do granicy pasa drogowego w ramach ceny ryczałtowej.


 


II.5) Główny kod CPV: 45233253-7


 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


Waluta:


PLN


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


 


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak


Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje: zlecenie zamówienia w ilości do 40% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art 67 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


data zakończenia: 31/08/2017


 


II.9) Informacje dodatkowe:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


Określenie warunków:


Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków: podpisny zał. nr 2 do SIWZ , ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00zł.ia


Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków: podpisny zał. nr 2 do SIWZ , 1) zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.290) drogi o wartości robót co najmniej 150 000zł 2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj: co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodziel­nych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394) posiadającą co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ robót.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak


Informacje dodatkowe: 2) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj: co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodziel­nych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394) posiadającą co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy/ robót.


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


tak


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)


7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?52.1 KB POBIERZSIWZ z załącznikami2017-04-12 17:50:58249
.PDF5225 KB POBIERZDokumentacja techniczna2017-04-12 17:53:43276
.PDF1142 KB POBIERZSST2017-04-12 17:54:29242
?38.8 KB POBIERZprojekt umowy2017-04-12 17:54:57229
.PDF30.1 KB POBIERZprzedmiar2017-04-12 17:55:56231
.PDF701.8 KB POBIERZkorekta szczegół "A"2017-04-12 17:56:33233
?11.5 KB POBIERZUNIEWAZNIENIE PRZETARGU2017-04-19 11:04:54136

Autor : T.Nowicki
Zredagował(a) : Tadeusz Nowicki
Data wprowadzenia : 2017-04-12 17:50:03
Data ostatniej modyfikacji : 2017-04-12 17:50:03
Liczba wyświetleń : 477



licznik odwiedzin: 2648214