logo
logo
Zamówienia publiczne » Ogłoszone przetargi
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-(II przetarg nieograniczony)

Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-(II przetarg nieograniczony)

Latowicz, dnia 18 października 2016r.


 Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz(II przetarg nieograniczony)


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


tak


Nazwa projektu lub programu


Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu / projektu: "Kompetencje na start", nr RPMA.10.01.01-14-3898/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu” Działania 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży„ Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


nie


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania


nie


Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej


nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:



  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek 6, 05334 Latowicz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail , faks 025 7521080 w. 29.


Adres strony internetowej (URL): www.gmina-latowicz.pl



  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):


Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


tak


www.latowicz.samorzady.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


tak


www.latowicz.samorzady.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie


nie


adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


nie


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


tak


Inny sposób:


Pisemnie, zgodnie zasadami określonymi w SIWZ. Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -15.00.


Adres:


Urząd Gminy Latowicz, 05-334 Latowicz, pok. 11 (Kancelaria Urzędu Gminy Latowicz)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


nie


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


 


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz(II przetarg nieograniczony)


Numer referencyjny: IPPR.271.9.2016


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych


Zamówienie podzielone jest na części:


Tak


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Zamówienie obejmuje: a)dostawę, wraz z transportem, wyposażenia oraz sprzętu do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoła Podstawowa w Dębem Małym, Zespół Szkół w Latowiczu i Zespół Szkół w Wielgolesie; b)jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c)zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ- Szczegółowa specyfikacja oraz w specyfikacji technicznej zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ . Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3.Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4.Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a)dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, Dębe Małe 68, 05-334 Dębe Małe; b)dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej, biologicznej, chemicznej, fizycznej, geograficznej i matematycznej Zespołu Szkół w Latowiczu, ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz; c)dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej, biologicznej, chemicznej, fizycznej, geograficznej i matematycznej Zespołu Szkół w Wielgolesie, ul. Szkolna 11, 05-334 Wielgolas. d)miejscem dostaw są pracownie wymienione powyżej. 5.Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości Podział przedmiotu zamówienia na zadania (części zamówienia): 1. Zadanie 1: Globusy, mapy (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1) 2.  Zadanie 2: Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą nr 4 w zał. nr 1) 3.        Zadanie 3: Przewodniki, atlasy (zgodnie z tabelą nr 8 w zał. nr 1) 4.         Zadanie 4: Sprzęt laboratoryjny (zgodnie z tabelą nr 11 w zał. nr 1) Okres gwarancji dostawcy: 12 miesięcy


II.5) Główny kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV:39162000-5, 39162110-9, 38000000-5, 39162100-6, 33696300-8, 39180000-7, 51540000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


Okres w dniach: 35


II.9) Informacje dodatkowe:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.


Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.


Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie


Informacje dodatkowe:


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


tak


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)


Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo lub dokumenty uprawniające do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć odpowiednio dokumenty potwierdzające to uprawnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza. 3)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (JEŻELI DOTYCZY).


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony


IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:


nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:


nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


nie


Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


nie


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej


nie


Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)


Liczba wykonawców 


Przewidywana minimalna liczba wykonawców


Maksymalna liczba wykonawców 


Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:


Umowa ramowa będzie zawarta:


Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:


nie


Informacje dodatkowe:


Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:


nie


Informacje dodatkowe:


 


W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:


nie


Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


nie


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:


Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:


Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):


Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:


Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Aukcja wieloetapowa


etap nr czas trwania etapu


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie


Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria


Kryteria               Znaczenie


Cena     60


Termin realizacji zamówienia     40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)


nie


IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem


Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:


Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie


Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie


Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):


Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego


Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:


Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:


Wstępny harmonogram postępowania:


Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie


Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego


Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:


Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:


nie


Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna


Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:


Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:


Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:


Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


Licytacja wieloetapowa


etap nr czas trwania etapu


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie


Termin otwarcia licytacji elektronicznej:


Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:


IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:


Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:


Data: 26/10/2016, godzina: 10:00,


Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):


nie


Wskazać powody:


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


> polski


IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie


IV.6.6) Informacje dodatkowe:


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1    Nazwa: Globusy, mapy


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem wyposażenia - Globusy, mapy (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1) do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoła Podstawowa w Dębem Małym, Zespół Szkół w Latowiczu i Zespół Szkół w Wielgolesie.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 22114300-5, 39162110-9, 39298600-3


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria               Znaczenie


Cena     60


Termin realizacji zamówienia     40


6) INFORMACJE DODATKOWE:


 


Część nr: 2    Nazwa: Odczynniki chemiczne


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem wyposażenia - Odczynniki chemiczne (zgodnie z tabelą nr 4 w zał. nr 1 do SIWZ) do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoła Podstawowa w Dębem Małym, Zespół Szkół w Latowiczu i Zespół Szkół w Wielgolesie.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 33696300-8, 39162110-9


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria               Znaczenie


Cena     60


Termin realizacji zamówienia     40


6) INFORMACJE DODATKOWE:


 


Część nr: 3    Nazwa: Przewodniki, atlasy


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem wyposażenia - Przewodniki, atlasy (zgodnie z tabelą nr 8 w zał. nr 1) do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoła Podstawowa w Dębem Małym, Zespół Szkół w Latowiczu i Zespół Szkół w Wielgolesie.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 22114200-4


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria               Znaczenie


Cena     60


Termin realizacji zamówienia     40


6) INFORMACJE DODATKOWE:


 


Część nr: 4    Nazwa: Sprzęt laboratoryjny


1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem wyposażenia - Sprzęt laboratoryjny (zgodnie z tabelą nr 11 w zał. nr 1) do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoła Podstawowa w Dębem Małym, Zespół Szkół w Latowiczu i Zespół Szkół w Wielgolesie


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 39162110-9, 38000000-5, 39180000-7


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 35


5) Kryteria oceny ofert:


Kryteria               Znaczenie


Cena     60


Termin realizacji zamówienia     40


6) INFORMACJE DODATKOWE:


Wójt Gminy Latowicz


-/Bogdan Świątek Górski/-

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC779 KB POBIERZSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia2016-10-18 17:36:5490
.DOC1250.5 KB POBIERZspecyfikacja przedmiotu zamówienia(lista zakupów)2016-10-18 17:37:4493
.DOC1353 KB POBIERZspecyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia2016-10-18 17:38:4288
?50.3 KB POBIERZformularz ofertowy2016-10-18 17:39:1279
?44.2 KB POBIERZoświadczenie warunki udziału w postępowaniu2016-10-18 17:40:0172
?45.3 KB POBIERZoświadczenie podstawy wykluczenia z postępowania2016-10-18 17:40:4967
.DOC67.5 KB POBIERZwzór umowy2016-10-18 17:41:0671
?43.7 KB POBIERZoświadczenie grupa kapitałowa2016-10-18 17:41:4370
.PDF190.6 KB POBIERZSpecyfikacja_Istotnych_Warunków_Zamówienia2016-10-18 17:47:0184
.PDF821.8 KB POBIERZinformacja z otwarcia ofert2016-10-26 17:15:0780
.PDF1593.1 KB POBIERZzawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty2016-11-17 16:46:2871
.PDF431.1 KB POBIERZzawiadomienie o ponownym wyborze oferty2016-11-21 15:34:5055

Autor : T.Nowicki
Zredagował(a) : Tadeusz Nowicki
Data wprowadzenia : 2016-10-18 17:35:39
Data ostatniej modyfikacji : 2016-10-18 17:35:39
Liczba wyświetleń : 483



licznik odwiedzin: 2648214