logo
logo
Zamówienia publiczne » Ogłoszone przetargi
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków we wsiach Gminy Latowicz - III etap.

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków we wsiach Gminy Latowicz - III etap.

Latowicz, dnia 03 kwietnia 2015 r.
IPPR.271.3.2015
Ogłoszenie

Gmina Latowicz ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz ogłasza przetarg nieograniczony na . Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków we wsiach Gminy Latowicz - III etap.
ogłoszony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.04. 2015r. pod nr 47505-2015

o treści:

Latowicz: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków we wsiach gminy Latowicz- III etap
Numer ogłoszenia: 47505 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz , ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, woj. mazowieckie, tel. 025 7521080 w. 15, faks 025 7521080 w. 29.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.latowicz.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków we wsiach gminy Latowicz- III etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy . 2/ dostawę, montaż i podłączenie przydomowych oczyszczalni ścieków do budynków zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru, potwierdzone odbiorem technicznym dopuszczającym do rozruchu. Do budowy należy zastosować nowe urządzenia posiadające aprobatę techniczną stosowaną w budownictwie według obowiązujących przepisów prawa budowlanego lub urządzenia zgodne z normą PN-EN 12566-3 (urządzenia muszą posiadać znak B lub CE). 3/ przeprowadzenia rozruchu oczyszczalni, aż do osiągnięcia pełnego efektu oczyszczania ścieków. 4/ zlecenie i uzyskanie pozytywnych wyników badań ścieków oczyszczonych /zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie jakości ścieków odprowadzanych do środowiska/ dla każdej oczyszczalni, przeprowadzone przez stację sanitarno - epidemiologiczną bądź inne akredytowane laboratorium. 5/ przeprowadzenie szkolenia dla przyszłych użytkowników oczyszczalni w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi. 6/ wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz inwentaryzacją geodezyjną. Zakres rzeczowy oferty musi być zgodny z zakresem określonym przez Zamawiającego, w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona, jako nie spełniająca wymogów SIWZ. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie winno być wykonane zgodnie z opisem technicznym opracowanym przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji -PROJEKTOR- - inż. Włodzimierz Kamiński , złożoną ofertą, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi oraz zaleceniami inwestora. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej , STWiOR oraz w przedmiarach robót symbole firm i ich znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych dokumentacją techniczną parametrów . Dopuszcza się rozwiązania równoważne z opisywanymi w dokumentacji technicznej. Oferta powinna zawierać szkice i cechy techniczne oraz technologiczne proponowanych urządzeń równoważnych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20 000zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podpisany załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony kosztorys ofertowy - dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 93
2 - termin udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane - 7
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu zakończenia robót   Zamawiający dopuszcza wydłużenia terminu zakończenia robót o 14 dni w przypadku obfitych opadów atmosferycznych.. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 2.1.  zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, lub okoliczności gospodarczych, h) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. Zamawiający przewiduje w takiej sytuacji zmianę wynagrodzenia odpowiednio do zmian zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi wtedy metodą powykonawczą z zastosowaniem stawek przyjętych do wyceny robót w ofercie wykonawcy. 2.2. Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a)  zmiana obowiązującej stawki VAT;  b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji; d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 lit. a, c, d, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku pkt. 3 lit. b zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 3 lit. c zmiany mogą  dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3 stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz I piętro, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz I piętro, pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie współfinansowany z Działania 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



Wójt Bogdan Świątek-Górski
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC116 KB POBIERZ2015-04-03 13:49:37220
.ZIP27677 KB POBIERZ2015-04-03 13:54:10181
.DOC22 KB POBIERZ2015-04-03 13:56:04182
.DOC12 KB POBIERZ2015-04-03 13:56:12180
.DOC12 KB POBIERZ2015-04-03 13:56:18170
.DOC15.5 KB POBIERZ2015-04-03 13:56:25165
.DOC14 KB POBIERZ2015-04-03 13:56:31179
.DOC85 KB POBIERZ2015-04-03 13:56:39189
?141.4 KB POBIERZzał.nr 7 przedmiar2015-04-03 13:57:57275
?624 KB POBIERZzał nr 8 -STWiOR2015-04-03 13:58:25217
.DOC14.5 KB POBIERZ1- zmiana treści siwz2015-04-08 08:19:02137
?58.7 KB POBIERZodpowiedź na pytania2015-04-14 10:05:36167

Autor : T.Nowicki
Zredagował(a) : Tadeusz Nowicki
Data wprowadzenia : 2015-04-03 13:49:02
Data ostatniej modyfikacji : 2015-04-03 13:49:02
Liczba wyświetleń : 827



licznik odwiedzin: 2648214