logo
logo
Zamówienia publiczne
Świadczenie usługi dostępu do Internetu w okresie trwałości projektu



 


 Latowicz, 19 grudnia 2017r


Gmina Latowicz


ul. Rynek 6


05-334 Latowicz


 


Ogłoszenie nr 634597-N-2017 z dnia 2017-12-19 r.


 


 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi


Świadczenie usługi dostępu do Internetu w okresie trwałości projektu„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Latowicz


 


Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Tak


 


 


Nazwa projektu lub programu


Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Latowicz w ramach działania 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – elnclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Nie


 


 


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


 


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


 


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


Nie


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania


Nie


Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie


 


postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


Nie


 


 


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


 


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej


Nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:



  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek 6 , 05334 Latowicz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail uglatowicz@interia.pl, faks 025 7521080 w. 29.


Adres strony internetowej (URL): http://latowicz.samorzady.pl/ Adres profilu nabywcy:


Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne



  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    • WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):




Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):



  • KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Tak


 


http://latowicz.samorzady.pl/


 


 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Tak http://latowicz.samorzady.pl/


 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


Nie


 


 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie


Nie adres


 


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Nie


Inny sposób:


 


 


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Tak


Inny sposób:


Pisemnie , pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego, osobiście lub przez posłańca w Kancelarii Urzedu Gminy Latowicz p.11


Adres:


Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, mazowieckie


 


 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


Nie


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod


 


adresem: (URL)


 


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


 


 



  • Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do Internetu w okresie trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Latowicz Numer referencyjny: 271.18.2017


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


Nie


 


 



  • Rodzaj zamówienia: Usługi

  • Informacja o możliwości składania ofert częściowych


Zamówienie podzielone jest na części: Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


 


 


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:


 


 


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


 


 


 


 



  • Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w celu zachowania trwałości projektu : „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Latowicz”.


Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi stałego dostępu do internetu dla 55 zestawów komputerowych znajdujących się w miejscu zamieszkania osób wyłonionych w postępowaniu rekrutacyjnym w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Latowicz" zrealizowanym w ramach działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu


E-Inclusion", osi priorytetowej 8 "Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności


 


gospodarki" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz dla trzech jednostek podległych Gminie Latowicz tj. dla Szkoły Podstawowej w Latowiczu przy ul. Rynek 24, dla Szkoły Podstawowej w Wielgolesie przy ul. Szkolnej 11 oraz dla Szkoły Podstawowej w Dębem Małym (Szkoła filialna Szkoły Podstawowej w Wielgolesie. Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany w celach niekomercyjnych. W cenie usługi muszą być zawarte wszelkie koszty związane z jej świadczeniem. Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w miejscach realizacji usługi w celu sprawdzenie możliwości świadczenia usługi dostępu do internetu oraz wszelkich innych okoliczności mogących mieć wpływ na ofertę wykonawcy. Uwaga: Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji usługi zapewnienia dostępu do internetu miejsce świadczenia usługi może ulec zmianie np. na skutek zmiany miejsca zamieszkania uczestnika projektu lub wykluczenia uczestnika i zakwalifikowania do projektu innej osoby. W takich sytuacjach wykonawca usługi będzie zobowiązany w ramach niniejszej usługi bez dodatkowego wynagrodzenia dokonać zmiany miejsca podłączenia do Internetu (przeniesienie urządzeń i dokonanie wszelkich konfiguracji i sprawdzeń) oraz dostarczać sygnał internetowy o tych samych parametrach w inne miejsce w obrębie granic administracyjnych Gminy Latowicz. W celu realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyłączenia użytkowników ( tj. poszczególnych gospodarstw domowych oraz jednostek podległych ) do publicznej sieci Internet za pomocą własnej sieci telekomunikacyjnej, tj. dostarczenia, instalacji oraz konfiguracji sprzętu wymaganego do realizacji usługi . Dostarczone łącze dla pojedynczego użytkownika musi posiadać minimalną przepływność na poziomie 2Mb/s (do użytkownika) / 512Kb/s (od użytkownika).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.


 


 



  • Główny kod CPV: 72400000-4








Kod CPV



 

Dodatkowe kody CPV:


 





 
   

 


 


 


 


 



  • Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:


Waluta:


 


 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


 


 


 



  • Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie


Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:



  • Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


miesiącach:     lub dniach:


lub


data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31


 


 



  • Informacje dodatkowe:


 


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


 



  • WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    • Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów




Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne / t.j. Dz.U. z 2017r. , poz. 1907/ w zw. z przepisem art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej / t.j. Dz.U. z 2016r. poz.1829 z późn. zm. /);


Informacje dodatkowe



  • Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków. Informacje dodatkowe



  • Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do


 


udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:


Informacje dodatkowe:



  • PODSTAWY WYKLUCZENIA

    • Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

    • Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


Tak


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


Nie



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 1pkt.1) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz


 


danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    • W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:




1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) potwierdzenie posiadania aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w postaci wydruku ze strony internetowej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia o dokonaniu wpisu do w/w rejestru; 2.W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 1 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.



  • W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


brak



  • INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt 3) - III.6)


Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr


 


2 do SIWZ; 2) Oświadczenia zgodne ze wzorami stanowiącym załączniki nr 3 i 4 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.


Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://latowicz.samorzady.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 229), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ


 


SEKCJA IV: PROCEDURA


 



  • OPIS

    • Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

    • Zamawiający żąda wniesienia wadium:




Nie


Informacja na temat wadium


 


 



  • Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:


Nie


Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


 


 



  • Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie


Informacje dodatkowe:


 


 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


 


Nie


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie


Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


 


 



  • Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)


Liczba wykonawców


Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców


Kryteria selekcji wykonawców:


 


 



  • Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:


Umowa ramowa będzie zawarta:


 


 


Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:


 


 


Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:


 


 


Informacje dodatkowe:


 


 


Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:


 


 


Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


 


Informacje dodatkowe:


 


 


W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:


 


Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


 



  • Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie


Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


 


 


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


 


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:


Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:


Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):


Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


 


Czas trwania:


 


 


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:


Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


 


 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT













Kryteria



Znaczenie



Najniższa cena



60,00



Łączna tygodniowa ilość godzin funkcjonowania infolinii



40,00



 



 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria


 


 


 


 


 


 


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg


 


nieograniczony) Tak



  • Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem


Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:


 


 


Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji


Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):


 


Informacje dodatkowe


 


 


 



  • Informacje na temat dialogu konkurencyjnego


Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:


 


 


Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:


 


Wstępny harmonogram postępowania:


 


 


Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


 


 


 


Informacje dodatkowe:


 


 



  • Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego


Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:


 


Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez


 


zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Tak


Informacje dodatkowe:


 


 



  • Licytacja elektroniczna


Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:


Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:


Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:


Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:


 


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:


Data: godzina:


Termin otwarcia licytacji elektronicznej:


Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


 


 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


 


 


Informacje dodatkowe:



  • ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:



  1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 1) zmiany powszechnie


 


obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej (Władzy Wdrażającej Programy Europejskie). 3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie; 4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 5)zmiana wynagrodzenia wykonawcy spowodowana zmianą zakresu świadczonej usługi w szczególności spowodowana rezygnacja zamawiającego z realizacji cześci zamówienia. 2. Ponadto, zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany : 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę; 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy z przyczyn innych niż wymienione w ust. 1 i 2 możliwe są w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.



  • INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


 


 



  • Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):


Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym


W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 z późn. zm.)".


 


Zaleca się, aby były spięte i wyraźnie oddzielone od pozostałej części oferty. Zgodnie z normą wyrażoną w powyższym artykule przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. W przypadku braku wyraźnego oznaczenia dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający wszystkie dokumenty składające się na treść oferty uzna za jawne.



  • Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:


Data: 2017-12-27, godzina: 09:00,


Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):


Nie


Wskazać powody:


 


 


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu




  • Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

  • Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

  • Informacje dodatkowe:


 


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


 


 


Ogłoszenie nr 634597-N-2017 z dnia 2017-12-19 r.


 


 


Gmina Latowicz: Świadczenie usługi dostępu do Internetu w okresie trwałości projektu


„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Latowicz OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi


 


Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Tak


 


 


Nazwa projektu lub programu


Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Latowicz w ramach działania 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – elnclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Nie


 


 


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


 


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


 


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


Nie


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania


Nie


Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie


 


postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


Nie


 


 


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


 


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej


Nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:



  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek 6 , 05334 Latowicz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail uglatowicz@interia.pl, faks 025 7521080 w. 29.


Adres strony internetowej (URL): http://latowicz.samorzady.pl/ Adres profilu nabywcy:


Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne



  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    • WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):




Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):



  • KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Tak


 


http://latowicz.samorzady.pl/


 


 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Tak http://latowicz.samorzady.pl/


 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


Nie


 


 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie


Nie adres


 


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Nie


Inny sposób:


 


 


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Tak


Inny sposób:


Pisemnie , pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego, osobiście lub przez posłańca w Kancelarii Urzedu Gminy Latowicz p.11


Adres:


Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, mazowieckie


 


 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


Nie


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod


 


adresem: (URL)


 


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


 


 



  • Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dostępu do Internetu w okresie trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Latowicz Numer referencyjny: 271.18.2017


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


Nie


 


 



  • Rodzaj zamówienia: Usługi

  • Informacja o możliwości składania ofert częściowych


Zamówienie podzielone jest na części: Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


 


 


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:


 


 


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


 


 


 


 



  • Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu w celu zachowania trwałości projektu : „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Latowicz”.


Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi stałego dostępu do internetu dla 55 zestawów komputerowych znajdujących się w miejscu zamieszkania osób wyłonionych w postępowaniu rekrutacyjnym w ramach projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Latowicz" zrealizowanym w ramach działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu


E-Inclusion", osi priorytetowej 8 "Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności


 


gospodarki" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz dla trzech jednostek podległych Gminie Latowicz tj. dla Szkoły Podstawowej w Latowiczu przy ul. Rynek 24, dla Szkoły Podstawowej w Wielgolesie przy ul. Szkolnej 11 oraz dla Szkoły Podstawowej w Dębem Małym (Szkoła filialna Szkoły Podstawowej w Wielgolesie. Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany w celach niekomercyjnych. W cenie usługi muszą być zawarte wszelkie koszty związane z jej świadczeniem. Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w miejscach realizacji usługi w celu sprawdzenie możliwości świadczenia usługi dostępu do internetu oraz wszelkich innych okoliczności mogących mieć wpływ na ofertę wykonawcy. Uwaga: Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji usługi zapewnienia dostępu do internetu miejsce świadczenia usługi może ulec zmianie np. na skutek zmiany miejsca zamieszkania uczestnika projektu lub wykluczenia uczestnika i zakwalifikowania do projektu innej osoby. W takich sytuacjach wykonawca usługi będzie zobowiązany w ramach niniejszej usługi bez dodatkowego wynagrodzenia dokonać zmiany miejsca podłączenia do Internetu (przeniesienie urządzeń i dokonanie wszelkich konfiguracji i sprawdzeń) oraz dostarczać sygnał internetowy o tych samych parametrach w inne miejsce w obrębie granic administracyjnych Gminy Latowicz. W celu realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyłączenia użytkowników ( tj. poszczególnych gospodarstw domowych oraz jednostek podległych ) do publicznej sieci Internet za pomocą własnej sieci telekomunikacyjnej, tj. dostarczenia, instalacji oraz konfiguracji sprzętu wymaganego do realizacji usługi . Dostarczone łącze dla pojedynczego użytkownika musi posiadać minimalną przepływność na poziomie 2Mb/s (do użytkownika) / 512Kb/s (od użytkownika).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.


 


 



  • Główny kod CPV: 72400000-4








Kod CPV



 

Dodatkowe kody CPV:


 





 
   

 


 


 


 


 



  • Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:


Waluta:


 


 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


 


 


 



  • Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie


Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:



  • Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


miesiącach:     lub dniach:


lub


data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31


 


 



  • Informacje dodatkowe:


 


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


 



  • WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    • Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów




Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne / t.j. Dz.U. z 2017r. , poz. 1907/ w zw. z przepisem art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej / t.j. Dz.U. z 2016r. poz.1829 z późn. zm. /);


Informacje dodatkowe



  • Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków. Informacje dodatkowe



  • Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do


 


udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:


Informacje dodatkowe:



  • PODSTAWY WYKLUCZENIA

    • Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

    • Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


Tak


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


Nie



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 1pkt.1) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz


 


danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    • W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:




1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) potwierdzenie posiadania aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w postaci wydruku ze strony internetowej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia o dokonaniu wpisu do w/w rejestru; 2.W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 1 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.



  • W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:



  • WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


brak



  • INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt 3) - III.6)


Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr


 


2 do SIWZ; 2) Oświadczenia zgodne ze wzorami stanowiącym załączniki nr 3 i 4 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.


Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://latowicz.samorzady.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 229), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ


 


SEKCJA IV: PROCEDURA


 



  • OPIS

    • Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

    • Zamawiający żąda wniesienia wadium:




Nie


Informacja na temat wadium


 


 



  • Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:


Nie


Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


 


 



  • Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie


Informacje dodatkowe:


 


 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


 


Nie


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie


Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


 


 



  • Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)


Liczba wykonawców


Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców


Kryteria selekcji wykonawców:


 


 



  • Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:


Umowa ramowa będzie zawarta:


 


 


Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:


 


 


Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:


 


 


Informacje dodatkowe:


 


 


Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:


 


 


Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


 


Informacje dodatkowe:


 


 


W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:


 


Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


 



  • Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie


Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


 


 


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


 


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:


Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:


Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):


Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


 


Czas trwania:


 


 


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:


Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


 


 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT













Kryteria



Znaczenie



Najniższa cena



60,00



Łączna tygodniowa ilość godzin funkcjonowania infolinii



40,00



 



 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria


 


 


 


 


 


 


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg


 


nieograniczony) Tak



  • Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem


Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:


 


 


Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji


Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):


 


Informacje dodatkowe


 


 


 



  • Informacje na temat dialogu konkurencyjnego


Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:


 


 


Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:


 


Wstępny harmonogram postępowania:


 


 


Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


 


 


 


Informacje dodatkowe:


 


 



  • Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego


Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:


 


Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez


 


zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Tak


Informacje dodatkowe:


 


 



  • Licytacja elektroniczna


Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:


Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:


Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:


Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:


 


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:


Data: godzina:


Termin otwarcia licytacji elektronicznej:


Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


 


 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


 


 


Informacje dodatkowe:



  • ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:



  1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach : 1) zmiany powszechnie


 


obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych na skutek działania Instytucji Wdrażającej (Władzy Wdrażającej Programy Europejskie). 3) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie; 4) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego I

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC265 KB POBIERZSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia2017-12-19 22:12:0241
.DOC187.5 KB POBIERZzał_1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia2017-12-19 22:12:5259
.DOC175.5 KB POBIERZzał_ 2 do SIWZ Formularz Oferty2017-12-19 22:13:5646
.DOC152.5 KB POBIERZzałr_3_do_SIWZ_-_oswiadczenie_Wykonawcy_warunki_udzialu2017-12-19 22:14:4644
.DOC156.5 KB POBIERZzał_4_do_SIWZ_-_oswiadczenie_Wykonawcy_niepodleganie_wykluczeniu2017-12-19 22:15:4346
.DOC160.5 KB POBIERZzał_5_do_SIWZ_-_oswiadczenie_Wykonawcy_grupa_kapitalowa2017-12-19 22:16:4548

Autor : 
Zredagował(a) : Grzegorz Soćko
Data wprowadzenia : 2017-12-19 22:10:07
Data ostatniej modyfikacji : 2017-12-19 22:10:07
Liczba wyświetleń : 111



licznik odwiedzin: 2648214