logo
logo
Zamówienia publiczne » Ogłoszone przetargi
Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz

Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz

IPPR.271.14.2017 Latowicz, dnia 5 czerwca 2017r.


 


 


Ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 525776-N-2017 z dnia 2017-06-05 r.


 


Gmina Latowicz: Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz – połączenie pierścieniowe Kamionka-Kiczki


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nie


 


Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Nie


 


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


Nie


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania


Nie


Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


Nie


 


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


 


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej


Nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek 6 , 05334 Latowicz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail uglatowicz@interia.pl, faks 025 7521080 w. 29.


Adres strony internetowej (URL): http://latowicz.samorzady.pl


Adres profilu nabywcy:


Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):


Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


Tak


http://latowicz.samorzady.pl


 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


Tak


http://latowicz.samorzady.pl


 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


Nie


 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie


Nie


adres


 


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Nie


Inny sposób:


 


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Tak


Inny sposób:


pisemnie zgodie z ust. 43 SIWZ w do dnia 20.06.2017r do godz. 10.00


Adres:


 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


Nie


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


 


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Latowicz – połączenie pierścieniowe Kamionka-Kiczki


Numer referencyjny: IPPR.271.14.2017


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


Nie


 


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych


Zamówienie podzielone jest na części:


Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


 


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:


 


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


 


 


 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej Ø160mm z rur PE 100 (SDR 17) PN-10, sieci wodociągowej Ø110mm z rur PE 100 (SDR 17) PN-10 oraz przyłączy Ø40, Ø50mm PE PN10 w miejscowości Kamionka i Waliska Ze względów rozliczeniowych zadanie zostało podzielone przez Zamawiającego na część A i część B Przedmiot zamówienia w części A obejmuje: - budowę sieci wodociągowej rozdzielczej Ø160mm z rur PE 100 (SDR 17) PN-10 na odcinku długości 1363m. -budowę sieci wodociągowej rozdzielczej Ø110mm z rur PE 100 (SDR 17) PN-10 na odcinku długości 237 m -budowa 4 szt hydrantów naziemnych DN 80 -budowa studni wodomierzowej z kręgów betonowych o średnicy 1500 mm wyposażonej w wodomierz o średnicy nom. 100 mm z nakładką do zdalnego odczytu Budowa sieci wodociągowej DN160mm PE L=1363m , DN110mm PE L=237m obejmuje: 1) roboty ziemne, 1) roboty montażowe Odcinek sieci wodociągowej do wykonania w ramach części A został wskazany na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót w ramach części A zamówienia został opisany w przedmiarze robót nr 1 stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w cześci B obejmuje: -budowę sieci wodociągowej rozdzielczej Ø110mm z rur PE 100 (SDR 17) PN-10 na odcinku długości 381 m, -budowę przyłączy wodociągowych Ø40mm L=274 m -budowę przyłączy wodociągowych Ø50mm L=292 m Budowa sieci wodociągowej DN110mm PE L=381m oraz przyłączy wodociągowych fi 40mm i fi 50mm, obejmuje: 2) roboty ziemne, 3) roboty montażowe Odcinek sieci wodociągowej do wykonania w ramach części B został wskazany na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ Szczegółowy zakres robót w części B został opisany w przedmiarze robót nr 2, stanowiącym załącznik nr 12 do siwz


 


II.5) Główny kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV:


Kod CPV


45231100-6


45100000-8


45220000-5


45231000-5


45232430-5


 


 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


Waluta:


 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


 


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak


Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Zamówienia określone w ust. 1 będą polegały na wykonaniu podobnych robót jak w zamówieniu podstawowym określonym w rozdziale III SIWZ. 3. Sposób realizacji robót odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia w Opisie Przedmiotu Zamówienia i w umowie. 4. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


miesiącach: 3 lub dniach:


lub


data rozpoczęcia: lub zakończenia:


 


II.9) Informacje dodatkowe:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


Określenie warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami: a)kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych


Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Informacje dodatkowe


Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Informacje dodatkowe


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:


Informacje dodatkowe:


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


 


 


 


 


 


 


 


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


Tak


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


Nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


 


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony


IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:


Nie


Informacja na temat wadium


 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:


Nie


Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie


Informacje dodatkowe:


 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Nie


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej


Nie


Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)


TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.ZIP19725.8 KB POBIERZMateriały cz I 2017-06-05 16:30:59181
.ZIP254.9 KB POBIERZMateriały cz II2017-06-05 16:31:49137
.ZIP254.9 KB POBIERZMateriały cz III2017-06-05 16:32:12139
.ZIP13240.9 KB POBIERZMateriały cz III-poprawiona2017-06-14 15:07:3364
.PDF20.4 KB POBIERZOgłoszenie o zmianie ogłoszenia..2017-06-16 12:12:2472
.ZIP20041.4 KB POBIERZZmiana dokumentacji-SIWZ. ...2017-06-16 12:16:2785
?16 KB POBIERZZestawienie ofert2017-06-22 15:41:5265
?13.5 KB POBIERZUnieważnienie przetyargu2017-06-27 11:48:3249
?18.5 KB POBIERZZestawienie ofert2017-08-10 16:11:1744

Autor : T.Nowicki
Zredagował(a) : Tadeusz Nowicki
Data wprowadzenia : 2017-06-05 16:27:32
Data ostatniej modyfikacji : 2017-06-05 16:27:32
Liczba wyświetleń : 422




licznik odwiedzin: 2648214