logo
logo
Zamówienia publiczne » Ogłoszone przetargi
Wyposażenie w sprzęt komputerowy szkół w Gminie Latowicz

Wyposażenie w sprzęt komputerowy szkół w Gminie Latowicz

Ogłoszenie nr 327924 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.

Latowicz, dnia 20.10.2016r.

 Wyposażenie w sprzęt komputerowy szkół w Gminie Latowicz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek  6, 05334   Latowicz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail , faks 025 7521080 w. 29.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-latowicz.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://latowicz.samorzady.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://latowicz.samorzady.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres



Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie, w godzinach od 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku w p. 11 (Kancelaria Urzędu Gminy)
Adres:
Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w sprzęt komputerowy szkół w Gminie Latowicz
Numer referencyjny: IPPR.271.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem, wyposażenia i sprzętu komputerowego do pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz; Zespole Szkół w Latowiczu, ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz oraz Zespole Szkół w Wielgolesie, ul. Szkolna 11, 05-334 Latowicz. c) wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. b) instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego; d) przeprowadzenie szkolenia wraz z instruktażem obsługi i prawidłowego użytkowania sprzętu, którego wykonanie zostanie potwierdzone protokołem. 2. Koszt dostawy, przygotowanie sprzętu do użytku poprzez instalację wymaganych oprogramowań oraz szkolenie wraz z instruktarzem z prawidłowego użytkowania sprzętu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w Szczegółowej Specyfikacji zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2015 roku, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 4. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości 5. Podział zamówienia na części: Nr zamówienia częściowego Szkoła Rodzaj sprzętu lub wyposażenia Liczba 1 SP Dębe Małe Zestaw multimedialny (tablica interaktywna+laptop+projektor+głośniki) 1 ZS Latowicz Zestaw multimedialny (tablica interaktywna+laptop+projektor+głośniki) 1 ZS Wielgolas Zestaw multimedialny (tablica interaktywna+laptop+projektor+głośniki) 1 2 ZS Latowicz Laptop z system operacyjnym dla nauczyciela 2 ZS Latowicz Laptop z system operacyjnym dla ucznia 1 ZS Wielgolas Laptop z system operacyjnym dla ucznia 15 SP Dębe Małe Laptop z system operacyjnym dla nauczyciela 2 ZS Wielgolas Laptop z system operacyjnym dla nauczyciela 1 ZS Wielgolas Oprogramowanie biurowe 15 3 SP Dębe Małe Aparat fotograficzny 1 ZS Latowicz Aparat fotograficzny 1 ZS Latowicz Ekran do rzutnika multimedialnego 1 ZS Latowicz Kamera cyfrowa 1 ZS Latowicz Odtwarzacz CD z głośnikami 1 ZS Latowicz Oprogramowanie biurowe 4 ZS Latowicz Rzutnik multimedialny 1 ZS Latowicz Tablet 3 ZS Latowicz Wizualizer 2 ZS Wielgolas Drukarka laserowa 1 ZS Wielgolas Głośniki 1 ZS Wielgolas Kamera cyfrowa 1 ZS Wielgolas Mobilna, zamykana szafka na 20 laptopów (na kółkach) z przegródkami na laptopy, z wbudowanymi ładowarkami do laptopów 1

II.5) Główny kod CPV: 31710000-6
Dodatkowe kody CPV:30213100-6, 32340000-8, 48000000-8, 38651000-3, 38651600-9, 38652100-1, 38653400-1, 32322000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 30


II.9) Informacje dodatkowe:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, na wezwanie zamawiającego należy przedłożyć katalog lub karty katalogowe lub wydruki ze stron internetowych producenta/ów lub instrukcji obsługi urządzeń/sprzętu lub inne podobne dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne informacje), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (w przypadkach braku opisanych wyżej dokumentów producenta/ów lub braku w tych dokumentach pełnej informacji potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów Wykonawca może złożyć oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia), W celu potwierdzenia, że oferowany przez wykonawcę laptop, występujący w cz. 1 i cz. 2 zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego, należy przedłożyć wydruk z wynikiem testu procesora zainstalowanego w laptopie w teście PassmarkCPU (wartość Average CPU Mark) publikowanym na stronie cpubenchmark.net

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo lub dokumenty uprawniające do reprezentacji wykonawcy lub wykonawców,jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć odpowiednio dokumenty potwierdzające to uprawnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (JEŻELI DOTYCZY).



SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa



etap nr czas trwania etapu
   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria







Kryteria Znaczenie
Cena 60
Dodatkowa Gwarancja 30
Zapewnienie obsługi bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego – dla oferowanego sprzętu 10



IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa



etap nr czas trwania etapu
   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 


Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: zestawy multimedialne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem, wyposażenia i sprzętu komputerowego do pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz; Zespole Szkół w Latowiczu, ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz oraz Zespole Szkół w Wielgolesie, ul. Szkolna 11, 05-334 Latowicz. c) wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. b) instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego; d) przeprowadzenie szkolenia wraz z instruktażem obsługi i prawidłowego użytkowania sprzętu, którego wykonanie zostanie potwierdzone protokołem. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu i wyposażenia w ramach cześci 1 podana została w SIWZ. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w Szczegółowej Specyfikacji zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2015 roku, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6, 38652100-1, 32340000-8, 32322000-6, 31710000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:





Kryteria Znaczenie
Cena 60
Dodatkowa Gwarancja 30
Zapewnienie obsługi bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego – dla oferowanego sprzętu 10

6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr: 2    Nazwa: Laptopy z systemem operacyjnym i oprogramowanie biurowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem, wyposażenia i sprzętu komputerowego do pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz; Zespole Szkół w Latowiczu, ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz oraz Zespole Szkół w Wielgolesie, ul. Szkolna 11, 05-334 Latowicz. c) wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. b) instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego; d) przeprowadzenie szkolenia wraz z instruktażem obsługi i prawidłowego użytkowania sprzętu, którego wykonanie zostanie i potwierdzone protokołem. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu i wyposażenia w ramach cześci 2 podana została w SIWZ. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w Szczegółowej Specyfikacji zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2015 roku, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:





Kryteria Znaczenie
Cena 60
Dodatkowa Gwarancja 30
Zapewnienie obsługi bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego – dla oferowanego sprzętu 10

6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr: 3    Nazwa: Sprzęt multimedialny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem, wyposażenia i sprzętu komputerowego do pracowni komputerowych w Szkole Podstawowej w Dębem Małym, Dębe Małe 68, 05-334 Latowicz; Zespole Szkół w Latowiczu, ul. Rynek 24, 05-334 Latowicz oraz Zespole Szkół w Wielgolesie, ul. Szkolna 11, 05-334 Latowicz. c) wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. b) instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego; d) przeprowadzenie szkolenia wraz z instruktażem obsługi i prawidłowego użytkowania sprzętu, którego wykonanie zostanie i potwierdzone protokołem. Rodzaj i ilość zamawianego sprzętu i wyposażenia w ramach cześci 3 podana została w SIWZ. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w Szczegółowej Specyfikacji zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2015 roku, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32340000-8, 38651000-3, 38651600-9, 38653400-1, 38652100-1, 31710000-6, 32322000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:





Kryteria Znaczenie
Cena 60
Dodatkowa Gwarancja 30
Zapewnienie obsługi bezpłatnego autoryzowanego serwisu technicznego – dla oferowanego sprzętu 10

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 

 

Wójt Gminy Latowicz

-/Bogdan Świątek-Górski/-


TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.PDF2019.6 KB POBIERZSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia2016-10-20 17:31:06112
.DOC275 KB POBIERZszczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia2016-10-20 17:31:33162
.DOC57.5 KB POBIERZformularz ofertowy2016-10-20 17:31:5898
?45.4 KB POBIERZoświadczenie podstawy wykluczenia z postępowania2016-10-20 17:32:3987
?44 KB POBIERZoświadczenie warunki udziału w postępowaniu2016-10-20 17:33:0592
.DOC781 KB POBIERZwzór umowy2016-10-20 17:33:3098
?43.7 KB POBIERZoświadczenie grupa kapitałowa2016-10-20 17:33:4881
.PDF61.2 KB POBIERZodpowiedzi na pytania 12016-10-26 11:44:3482
.PDF182.4 KB POBIERZinformacja dla uczestników postępowania2016-10-26 18:57:0570
.PDF85.6 KB POBIERZOgłoszenie o zmianie ogłoszenia2016-10-26 18:57:2371
.DOC276.5 KB POBIERZzmieniony załącznik nr 1 szczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia2016-10-26 18:58:1794
.PDF6501.9 KB POBIERZSIWZ aktualizacja 26.10.20162016-10-26 19:00:0297
.PDF391.1 KB POBIERZodpowiedzi na pytania 22016-10-26 19:05:3987
.PDF401.1 KB POBIERZogłoszenie o unieważnieniu postępowania2016-11-02 16:52:3994

Autor : T.Nowicki
Zredagował(a) : Tadeusz Nowicki
Data wprowadzenia : 2016-10-20 17:27:31
Data ostatniej modyfikacji : 2016-10-20 17:29:55
Liczba wyświetleń : 686

Redaktor  Data modyfikacji 
Tadeusz Nowicki  20.10.2016 16:27pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 2648214