logo
logo
Rada Gminy » Protokoły z sesji 2002-2006
PROTOKÓŁ NR XIV/03

29 grudnia 2003 roku

PROTOKÓŁ NR XIV/03

z sesji Rady Gminy Latowicz
odbytej dnia 29 grudnia 2003 roku
w sali posiedzeń Urzędu Gminy Latowicz


1
OTWARCIE SESJI RADY GMINY

Przewodniczący Rady Gminy – Witold Kłos, o godzinie 930 otworzył sesję i po powitaniu radnych i gości oświadczył, iż zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy 14 radnych (nieobecny p. Marian Ośko), co wobec ustawowego składu Rady wynoszącego 15 osób stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji. (listy obecności radnych, sołtysów oraz gości stanowią załączniki do niniejszego protokołu).
W sesji uczestniczyli:
1. Bogdan Świątek-Górski – Wójt Gminy;
2. Barbara Zgódka – Sekretarz Gminy,
3. Zofia Łodyga – Skarbnik Gminy,
4. Alina Saracka – radca prawny.
Obradom przysłuchiwali się przedstawiciele lokalnej prasy.

2
PRZEDSTAWIENIE PORZĄDKU OBRAD

Przewodniczący Rady Gminy przedstawił, przekazany wcześniej wszystkim radnym następujący, proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji Rady Gminy.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Interpelacje i zapytania radnych.
4. Podjecie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy Latowicz na rok 2003.
5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Latowicz na rok 2004.
6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Latowicz na rok 2004.
7. Informacja z działalności Przewodniczącego Rady w okresie między sesjami.
8. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie między sesjami.
9. Udzielenie odpowiedzi na złożone interpelacje i zapytania radnych.
10. Sprawy różne.
11. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy.
12. Zamknięcie sesji Rady Gminy.
Przewodniczący poprosił Radę oraz Wójta o wyrażenie stanowiska odnośnie zaproponowanego porządku obrad.
Wniosków do proponowanego porządku obrad nie wniesiono, wobec czego przystąpiono do realizacji kolejnych punktów przedstawionego porządku obrad.

3
ZAPYTANIA I INTERPELACJE RADNYCH

Pani radna Jadwiga Śluzek zapytała Wójta Gminy, kiedy otrzyma dokumentację związaną z budową SUW Chyżyny, o której udostępnienie złożyła wniosek w dniu 30 września 2003 r. Pani radna powiedziała, iż do dnia dzisiejszego nie ma odpowiedzi w tej sprawie.
Następnie p. Jadwiga Śluzek powiedziała, że chciałaby poprosić Przewodniczącego oraz Radę, aby na najbliższą sesję lub na którąś z kolejnych został poproszony Kurator Oświaty, gdyż nazbierało się bardzo dużo spraw, o które radni chcieliby p. Kuratora zapytać.
Głos zabrał p. Bogdan Świątek-Górski – Wójt Gminy. Powiedział, co następuje:
,„Jeśli chodzi o Stację Uzdatniania Wody Chyżyny, to oczywiście dokumentacja jest jawna i p. radna Śluzek może zapoznać się z tą dokumentacją w sposób następujący:, jeżeli pracuje Pani w Komisji Rewizyjnej i Komisja Rewizyjna w planie będzie miała badanie tej dokumentacji bądź w Komisji Bezpieczeństwa, to owszem, jest taka możliwość. Natomiast uważam, że nie powinno być tak, że każdy z państwa radnych poszczególnie powinien wchodzić powiedzmy do referatu inwestycji i tam prosić o dokumentację, gdyż to paraliżuje pracę pracownika np. inwestycji. Jeżeli Komisja Rewizyjna bądź Komisja Bezpieczeństwa, w której Pani pracuje będzie miała, będzie chciała przeanalizować taką dokumentację to ja nie widzę żadnych przeszkód, nie ma żadnych przeszkód”.
Głos zabrała p. Jadwiga Śluzek. Powiedziała, co następuje:
„Tak, ale to było przerabiane na Komisji Rewizyjnej, tylko ja napisałam wniosek. Komisja Rewizyjna domagała się tego. Była w komplecie”
Wójt Gminy: „To, jaki macie problem państwo, żeby tą dokumentację przeanalizować?”
Pani Jadwiga Śluzek: „No mamy, ponieważ cały czas są ukryte dokumenty”.
Wójt Gminy:, „Jakie są dokumenty ukryte?. O czym Pani mówi?”.
Pani Jadwiga Śluzek: „Nie wolno nam, to piszecie gdzieś, pytacie o zezwolenie”.
Wójt Gminy: „Zapytaliśmy Agencję, przecież wszyscy o tym wiedzą, że zapytaliśmy wprost”.
Pani Jadwiga Śluzek; „Nie wszyscy, ja o tym nie wiem”.
Wójt Gminy: „Będzie Komisja Rewizyjna, nie widzę przeszkód żeby się zapoznać z tą dokumentacją”.
Głos zabrał p. radny Tadeusz Szczepańczyk – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej. Poinformował, iż w proponowanym do zatwierdzenia planie pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2004 jest wpisane posiedzenie styczniowe, którego tematyką ma być kontrola oraz rozliczenie budowy SUW Chyżyny. Pan Szczepańczyk powiedział, iż jego zdaniem podczas przedmiotowego posiedzenia Komisja będzie mogła zająć się dokumentacją, o której mówiła p. Śluzek.
Głos zabrał p. Witold Kłos – Przewodniczący Rady. Nawiązał do odpowiedzi Wójta Gminy udzielonej na interpelację Komisji Rolnictwa z dnia 25 sierpnia 2003 r. dotyczącej nieprawidłowości w pracy Komisji Budżetowej w roku 2000. Powiedział, iż w przedmiotowej odpowiedzi znalazła się informacja, że na liście obecności z posiedzenia Komisji Budżetowej będącego przedmiotem interpelacji, przy nazwisku Witold Kłos jest postawiony znaczek „V”. Przewodniczący stwierdził, że chciałby, aby w treści zostało wyjaśnione, iż znaczek „V” jest postawiony na korektorze, a pod korektorem jest widoczny napis: „nieobecny”

4
PODJĘCIE UCHWAŁY W SPRAWIE ZMIAN W BUDŻECIE GMINY LATOWICZ NA ROK 2003

Projekt uchwały przedstawiła p. Zofia Łodyga – Skarbnik Gminy.
W związku z tym, że radni nie wnieśli pytań ani wniosków Przewodniczący poddał projekt uchwały pod głosowanie.
Rada Gminy w obecności 14 radnych, 7 głosami „za” przy 3 głosach „przeciw” i 4 „wstrzymujących” podjęła uchwałę w sprawie zmian w budżecie gminy Latowicz na rok 2003 - uchwała Nr XIV/76/03 stanowi załącznik do protokołu.

5
PODJĘCIE UCHWAŁY W SPRAWIE UCHWALENIA PLANU PRACY RADY GMINY LATOWICZ NA 2004 ROK

Projekt uchwały przedstawił Przewodniczący Rady – Witold Kłos. Powiedział, iż w proponowanym planie pracy zostało ujętych 7 posiedzeń Rady Gminy w następujących terminach:
1. Luty.
2. Kwiecień.
3. Czerwiec.
4. Sierpień – Wrzesień.
5. Październik.
6. Grudzień – pierwsza połowa.
7. Grudzień – druga połowa.
W związku z tym, że radni mieli możliwość wcześniejszego zapoznania się z proponowanym planem pracy Rady, nie wniesiono pytań i Przewodniczący poddał projekt uchwały pod głosowanie.
Rada Gminy w obecności 14 radnych, jednogłośnie podjęła uchwałę w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy Latowicz na rok 2004 - uchwała Nr XIV/77/03 stanowi załącznik do protokołu.

6
PODJĘCIE UCHWAŁY W SPRAWIE UCHWALENIA PLANÓW PRACY STAŁYCH KOMISJI RADY GMINY LATOWICZ NA 2004 ROK

Proponowane plany pracy stałych komisji Rady Gminy przedstawili Przewodniczący poszczególnych Komisji.
Komisje zaplanowały następującą liczbę posiedzeń w roku 2004:
1) Komisja Rewizyjna – 10.
2) Komisja Planowania Budżetu i Finansów – 10.
3) Komisja Bezpieczeństwa Publicznego, Ochrony Przeciwpożarowej i Ochrony Środowiska – 10.
4) Komisja Zdrowia, Spraw Socjalnych, Oświaty i Kultury Fizycznej – 10.
5) Komisja Rolnictwa – 10.
Głos zabrała p. radna Jadwiga Śluzek. Powiedziała, iż zaproponowany plan pracy Komisji Rewizyjnej nie był ustalany z członkami Komisji. Pani radna stwierdziła, że 10 posiedzeń to stanowczo za mało, aby poruszyć jakikolwiek problem. Następnie p. Jadwiga Śluzek zaproponowała zmianę projektu planu pracy na 12 posiedzeń.
Głos zabrał Przewodniczący Komisji Rewizyjnej. Powiedział, iż wobec powyższego dokonuje zmiany w projekcie planu pracy uzupełnia go o 2 posiedzenia.
Ponieważ radni nie wnieśli więcej pytań, Przewodniczący poddał projekt uchwały pod głosowanie.
Rada Gminy w obecności 14 radnych, jednogłośnie podjęła uchwałę w sprawie uchwalenia planów pracy stałych komisji Rady Gminy Latowicz na rok 2004 – uchwała Nr XIV/78/03 stanowi załącznik do protokołu.


7
INFORMACJA Z DZIAŁALNOŚCI PRZEWODNICZĄCEGO RADY W OKRESIE MIĘDZY SESJAMI

Przewodniczący Rady – p. Witold Kłos poinformował o swojej działalności w okresie między sesjami tj. od dnia 9 grudnia 2003 r. do dnia 30 grudnia 2003r. – informacja stanowi załącznik do protokołu.

16
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA W OKRESIE MIĘDZY SESJAMI

Wójt Gminy – p. Bogdan Świątek-Górski złożył sprawozdanie z działalności w okresie między sesjami tj. od dnia 9 grudnia 2003 r. do dnia 30 grudnia 2003 r. (sprawozdanie w załączeniu do protokołu).

9
UDZIELENIE ODPOWIEDZI NA ZŁOŻONE INTERPELACJE
I ZAPYTANIA RADNYCH

Wójt Gminy ustosunkowując się do zapytania p. Jadwigi Śluzek poinformował, iż w pewnym stopniu udzielił już odpowiedzi niejako „na gorąco” tj. bezpośrednio po złożeniu zapytania. Następnie powiedział, iż na najbliższym posiedzeniu Komisji Rewizyjnej dokumenty, o których udostępnieniu mówiła w zapytaniu p. radna poddane zostaną analizie. Wójt Gminy zaapelował do radnych, aby starali się pracować na komisjach oraz na sesji a nie indywidualnie, ponieważ dezorganizuje to pracę Urzędu.
Głos zabrał p. radny Stanisław Parol. Powiedział, iż jego zdaniem jest to nadinterpretacja, ponieważ „w dokumenty może wejść każdy obywatel i nie są tajemnicą”. Pan Parol powiedział, iż zgodziłby się, że jest słuszna intencja, aby pracować w Komisjach natomiast nie wypowiadałby się na temat czy radny może czy też nie może pracować w jakimś sensie pojedynczo.
Głos zabrała p. Barbara Zgódka – Sekretarz Gminy. Powiedziała, iż jest to uzależnione od tego jak składane są wnioski. Jeśli wniosek jest o udzielenie informacji publicznej to każdy (nie tylko radny) ma prawo żądać określonego dokumentu i jest obowiązek udostępnić te dokumenty (jeśli nie są zastrzeżone). Jeśli wnioski są składane w ramach działania w Radzie to są przeznaczone do realizacji na posiedzeniach komisji lub na sesjach Rady.


10
SPRAWY RÓŻNE

Przewodniczący Rady rozdał sołtysom, otrzymane od Kierownika USC informacje związane z wymianą dowodów osobistych i informowaniem o tej sprawie Urzędu Skarbowego.
Następnie Przewodniczący rozdał radnym i sołtysom egzemplarze publikacji pt. „Europa – Fakty” zawierające prezentacje gmin z terenu Powiatu Mińskiego, w tym gminy Latowicz.

Pan Krzysztof Borówek – insp. ds. p.poż. obrony cywilnej i działalności gospodarczej poinformował o sprawach związanych z wymianą dokumentów praw jazdy.

Głos zabrał p. radny Zbigniew Piłatkowski. Powiedział, iż na stronie 9 protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Gminy znajduje się cytat z wypowiedzi p. radnej Jadwigi Śluzek, zawierający stwierdzenie p. radnej, że p. Roma Piłatkowska – Dyrektor Zespołu Szkół w Wielgolesie podpisała i złożyła wniosek o przyznanie płatnych zastępstw.
Pan Zbigniew Piłatkowski stwierdził, iż p. Jadwiga Śluzek pomyliła się w swojej wypowiedzi, bowiem wniosek, o którym wspomina został złożony przez Radę Pedagogiczną a nie przez Dyrektora i podpisany jest nie tylko przez Dyrektora, ale jest tam przynajmniej kilkadziesiąt podpisów nauczycieli – nie tylko z jednej szkoły, ale ze wszystkich szkół na terenie gminy. Pan Piłatkowski powiedział, iż ma świadomość, że zapis w protokole odzwierciedla stan faktyczny przebiegu sesji tzn. p. Śluzek rzeczywiście wypowiedziała się tak jak to zostało zacytowane, ale czytając przedmiotowy cytat można odnieść mylne wrażenie, iż wniosek o przyznanie płatnych zastępstw powstał z inicjatywy Dyrektora, dlatego chciałby wyjaśnić, że prawda jest taka, iż wniosek powstał z inicjatywy nauczycieli i oni go sformułowali a p. Dyrektor jest tylko jednym z nauczycieli, którzy wniosek podpisali.
Głos zabrał p. Stanisław Parol. Stwierdził, co następuje:
„Mnie się wydaje, że (...) siłą rzeczy, nie ma się co wymigiwać, no reprezentuje jednak p. Dyrektor tą Radę Pedagogiczną i złożyła wobec tego w imieniu Rady Pedagogicznej. (...) Nie chodzi chyba o to, kto tylko chodzi o sens, że został taki wniosek złożony, tu chodzi o wniosek, (...) a dbając o tzw. budżet gminy itd. i mając na uwadze, tutaj w pierwszej kolejności Wójt bo musi dbać (...) a w drugiej kolejności radni (...) dbają. I siłą rzeczy, no jedne osoby ponoszą konsekwencje, podczas kiedy za pół roku mamy pójść w tym kierunku, (...) żeby te płatne zastępstwa były. Ale to ja mam oczywiście zdanie przeciwne akurat temu, ale to tylko ja.
Głos zabrał p. Zbigniew Piłatkowski. Powiedział, co następuje:
„W związku z tym, co p. Stanisław, to oczywiście nie chodzi o to i ja tutaj nie próbuje powiedzieć, że Dyrektor się wycofuje z podpisania wniosku, tylko chciałbym, żebyśmy wszyscy zauważyli, że to nie był wniosek Dyrektora (...) tylko jest to wniosek podpisany przez przynajmniej kilkadziesiąt nazwisk”.
Następnie p. Zbigniew Piłatkowski powiedział, że zauważył, iż p. Jadwiga Śluzek posiada kopię przedmiotowego wniosku. Pan radny zwrócił się z pytaniem do Wójta, p Sekretarz i p. radcy „czy jest to dobra forma” udostępnienia dokumentu.
Głos zabrał p. Stanisław Parol. Powiedział, że w stosunku do radnych, którzy chcą się czegoś dowiedzieć rysuje się niedobre stanowisko ze strony Urzędu Gminy. Reprezentuje się stanowisko tajności. Pan radny zapytał Wójta Gminy czy jest prowadzona kancelaria tajna w Urzędzie Gminy. Stwierdził, iż jeśli jest, to niech wyszczególni, jakich dokumentów nie można analizować. W dalszej części swojej wypowiedzi p. Stanisław Parol powiedział, że sądzi, iż z tymi wszystkimi dokumentami, które dotyczą samorządu, w sposób zorganizowany czy też indywidualny mogą się radni zapoznawać. Nie stanowią one żadnej tajemnicy.
Następnie p. Stanisław Parol stwierdził, co następuje:
„Panie Przewodniczący, Zbyszku, jeżeli Pan złożył tutaj (...) przecież o pieniądze, przecież Rada będzie znała ten temat, no i Pan się dziwi raptem, że Śluzkowa się dowiedziała, ja nie widzę tu żadnego problemu i nie chciałbym żeby to urosło do jakiegoś problemu: albo tajne albo nie tajne. Wiemy na ten temat, wcześniej żeśmy się dowiedzieli, poza programem, my będziemy rozmyślać na ten temat.”
Głos zabrała p. Alina Saracka – radca prawny. Przytoczyła fragment Statutu Gminy (rozdział 8: Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady Gminy, Komisji i Wójta Gminy). Następnie stwierdziła, iż w Statucie nie zostały zapisane zasady i możliwości kserowania dokumentów. Mowa jest o sporządzaniu odpisów. Pani radca powiedziała, iż z tego wynika, że nie jest tak, iż każdy obywatel może przyjść i zażądać sobie, żeby mu każdy dokument skserować.
Następnie p. radca stwierdziła jn:
„Mówimy tu o obywatelach nie o radnych, ponieważ wiadomo, że jeżeli jest to w ramach pracy radnych to radni jakby otrzymują dokumenty, ale tylko te, które są związane z działalnością komisji, w których biorą udział”.
Głos zabrała p. Barbara Zgódka – Sekretarz Gminy. Powiedziała, co następuje:
„Niezależnie od tego każdy radny jako obywatel ma prawo zwrócić się o dokument (...) tylko odróżnijmy formę: albo jest to forma jako radny albo jako obywatel, mieszkaniec gminy.”
Głos zabrał p. Zbigniew Piłatkowski. Stwierdził jn:
„Wynika z tego bardzo jasno i klarownie – p. mecenas przeczytała; że nie powinniśmy kserować dokumentów”.
Pan Stanisław Parol zauważył, iż w Statucie nie ma zapisu o zakazie kserowania dokumentów.
Pani radca Alina Saracka wyjaśniła, co następuje:
„Są takie zapisy w Statucie, jakie są i w ramach normalnego uzyskiwania informacji z Urzędu w ramach tego Statutu są takie zapisy i w ramach ich możemy się posługiwać. Nie ma tak, że to, co nie jest zakazane jest dozwolone.”
Pani radca powiedziała, iż oprócz tego jest oczywiście możliwość uzyskania przez obywateli kserokopii, ale za odpłatnością.
Pan Stanisław Parol zapytał czy wobec tego, co powiedziała p. radca należy rozumieć, że te dokumenty, które radni otrzymują na sesję Rady także nie powinny być kserowane, lecz sporządzane w formie odpisów?
Pani radca odpowiedziała jn:
„Te dokumenty, które Pan dostaje na sesję, Pan dostaje w związku z wykonywaniem swojego mandatu radnego i ma Pan obowiązek i prawo je otrzymywać i gdyby na sesji był poruszany jako punkt problem płatnych zastępstw i (...) ten dokument byłby materiałem na sesję, (...) niewątpliwie Pan miałby obowiązek i prawo go otrzymać.”
Głos zabrał Wójt Gminy. Stwierdził, iż w Urzędzie Gminy nie ma czegoś takiego jak kancelaria tajna. Następnie powiedział, że p. Jadwiga Śluzek dobrze wie, iż jeśli chce skserować dokument to idzie i prosi i „generalnie oprócz tego incydentu z SAPARDEM”– to, co jest (...) wyjaśniane przez Agencję” tzn. specjalne pismo zostało wystosowane, żeby przedstawiciele Agencji wyjaśnili zasady udostępniania dokumentów związanych z realizacją inwestycji z udziałem środków z SAPARD-u; to generalnie oprócz w/w przypadku p. Śkluzek nie może narzekać na to, iż ma problemy z udostępnianiem materiałów i kserowaniem.
Pani Jadwiga Śluzek stwierdziła jn:
„Troszkę miałam. Miałam zabronione plan pracy jak kandydowała na Dyrektora p. Piłatkowska.”
Wójt Gminy powiedział, iż wtedy nie było jeszcze zakończone postępowanie i stąd wyniknął problem w dostępie.
Pani Jadwiga Śluzek stwierdziła, że było już po postępowaniu. Następnie dodała, iż chciałaby powiedzieć, iż w wielu przypadkach trudności w dostępie do dokumentów stwarza p. Sekretarz Gminy.
Wójt Gminy powiedział, iż p. Sekretarz odpowiada za te sprawy. Następnie dodał, że jeśli są jakieś wątpliwości, co do sposobu udostępniania materiałów to trzeba będzie usiąść nad Statutem i te rzeczy wyraźnie zapisać, żeby nie było żadnych niedookreśleń.
Pani Sekretarz wyjaśniła, że w Statucie określamy jak następuje udostępnianie informacji publicznej dla mieszkańców, bo to jest obligatoryjne, natomiast radni pracują na sesjach i na komisjach.
Głos zabrał Wójt Gminy. Zapytał, czy wobec powyższego wniosek jest taki, że p. Jadwiga Śluzek nie powinna mieć w swoich zasobach kserokopii dokumentu, który nazywa się wnioskiem do Komisji Oświaty, ponieważ p. Śluzek nie pracuje w Komisji Oświaty?
Pani Sekretarz powiedziała, iż jest to kwestia sposobu udostępnienia dokumentu tzn. jaką drogą p. radna weszła w posiadanie dokumentu.
Pani Jadwiga Śluzek poinformowała, iż kopia wniosku po prostu „leżała na stole”. Dodała także, iż nie jest ona przecież tajnym materiałem.
Wójt Gminy stwierdził, iż sprawy te trzeba uściślić w Statucie. Zapytał p. Sekretarz czy jest to możliwe?
Pani Sekretarz powiedziała, że w Statucie umieszcza się zapis, iż radny otrzymuje taki materiał, jaki jest związany z pracą Rady. Natomiast, jeśli radni chcą uściślenia czy wyjaśnienia to zgłasza się na sesji wniosek, że czegoś się nie rozumie lub chce zapoznać się z określonymi materiałami. Natomiast nie udostępnia się tych materiałów, które są zabronione ustawowo a także w określonej sytuacji gdzie jeszcze trwa tok postępowania.
Następnie p. Sekretarz stwierdziła jn:
,„Jeżeli są powołane specjalistyczne komisje, które mają to określić, jest nie zakończony tok postępowania, dlatego odmówiłam w tym momencie p. Jadzi udostępnienia koncepcji kierowania szkołą, nie tylko p. Piłatkowskiej, czy p. Kani tylko wszystkich Dyrektorów.”
Wójt Gminy powiedział, iż problem natury formalnej polega na tym, czy p. radna Jadwiga Śluzek jako radna może mieć taki dokument w postaci ksera.
Pani Jadwiga Śluzek powiedziała, iż jeśli nawet okazałoby się, że nie może mieć tego dokumentu jako radna to przecież mogła przyjść do Urzędu Gminy jako mieszkaniec i poprosić i Urząd Gminy musiałby udostępnić dokument.

Następnie p. Jadwiga Śluzek skierowała do Wójta Gminy pytanie o treści jn:
„Na dzień 31 grudnia miały być przygotowane projekty na niektóre wsie. Czy są zrobione?
Wójt Gminy odpowiedział jn:
„Nie. Przyznaje się, że nie natomiast jest to w trakcie (...) realizacji (...) począwszy od Dębego a skończywszy na Redzyńskim. (...) Prawda jest taka, że nie dotrzymałem tego terminu.”

11
PRZYJĘCIE PROTOKOŁU Z POPRZEDNIEJ SESJI RADY GMINY

Przewodniczący Rady Gminy poddał pod głosowanie przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
Rada Gminy w obecności 14 radnych jednogłośnie przyjęła protokół z poprzedniej sesji Rady Gminy.

12
ZAMKNIĘCIE SESJI RADY GMINY

W związku z wyczerpaniem porządku obrad p. Witold Kłos - Przewodniczący Rady zamknął sesję Rady Gminy Latowicz.

Na tym protokół zakończono.


Protokołował:

Przemysław Wróbel
Autor : insp. ds. obsługi Rady
Zredagował(a) : Przemysław Wróbel
Data wprowadzenia : 2004-05-12 12:48:40
Data ostatniej modyfikacji : 2004-05-12 12:48:40
Liczba wyświetleń : 1832



licznik odwiedzin: 2648214