logo
logo
Zamówienia publiczne



Latowicz, dnia 14.11.2018r.


Ogłoszenie  w Biuletynie Zamówień Publicznych


nr 648142-N-2018 z dnia 2018-11-14


 


 Gmina Latowicz: „Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-II postępowanie”


 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy


 


Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe


 


Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego


 


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


 


Tak


 


 


Nazwa projektu lub programu


 


"Kompetencje na start II w Szkole Podstawowej w Latowiczu", nr RPMA.10.01.01-14-a375/18 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Os Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.


 


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


 


Nie


 


 


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


 


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


 


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


 


Nie


 


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie


 


 


Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


 


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


 


Nie


 


 


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


 


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie


 


 


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –


 


mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


 


Informacje dodatkowe:


 



  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek 6 , 05334 Latowicz, woj.


 


mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail uglatowicz@interia.pl, faks 025 7521080 w. 29.


 


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           1/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


Adres strony internetowej (URL): http://latowicz.samorzady.pl/


 


Adres profilu nabywcy: nie dotyczy


 


Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy


 



  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa


 


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):


 


Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


 


I.4) KOMUNIKACJA:


 


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak


 


 


http://latowicz.samorzady.pl/?k=14


 


 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak


 


 


http://latowicz.samorzady.pl/?k=14


 


 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie


 


 


 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


 


Elektronicznie


 


Nie


 


adres


 


 


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


 


Nie


 


Inny sposób:


 


 


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


 


Tak


 


Inny sposób:


 


pisemnie, w terminie do 22.11.2018r. zgodnie z r. 12 SIWZ w Kancelarii Urzędu Gminy p. 11


 


Adres:


 


Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz,mazowieckie


 


 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie


 


 


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


 


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           2/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


 


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Latowicz-II postępowanie”


 


Numer referencyjny: IPPR.271.9.2018


 


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie


 


 


 


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy


 


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych


 


Zamówienie podzielone jest na części:


 


Nie


 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


 


 


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:


 


 


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


 


 


 


 


 


 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Latowicz, powiat miński tj. Szkoły Podstawowej w Latowiczu, Szkoły Podstawowej w Wielgolesie i jej filii w Dębem Małym ;


 



  1. oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ -lista zakupów. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje: a) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej w Latowiczu, adres szkoły: ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz 5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. Okres gwarancji: 12 miesięcy ( dotyczy pozycji dla, których nie wskazano innego czasu gwarancji w specyfikacji).


 


II.5) Główny kod CPV: 39162110-9


 


Dodatkowe kody CPV:


 


Kod CPV


 


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           3/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


39162000-5


 


39162100-6


 


51540000-9


 


37524100-8


 


38651600-9


 


38652100-1


 


38653400-1


 


32322000-6


 


 


 


 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


 


Wartość bez VAT:


 


Waluta:


 


 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


 


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:


 


Nie


 


Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:


 


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


 


miesiącach:    lub dniach: 19


 


lub


 


data rozpoczęcia:  lub zakończenia:


 


 


II.9) Informacje dodatkowe:


 


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


 


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


 


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


 


Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.


 


Informacje dodatkowe


 


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


 


Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.


 


Informacje dodatkowe


 


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa


 


Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.


 


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           4/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


doświadczeniu tych osób:


 


Informacje dodatkowe:


 


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


 


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


 


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


 


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak


 


 


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


 


Tak


 


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.


 


1 PKT 3 USTAWY PZP:


 


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


 


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


 


 


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


 


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


 


Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, należy przedłożyć wyciąg instrukcji obsługi zawierający parametry techniczne oferowanego urządzenia lub wskazanie w formularzu ofertowym dokładnego adresu strony internetowej, z której Zamawiający może samodzielnie pobrać wskazaną specyfikację. W przypadku braku określonych wymagań w załączonym przez Wykonawcę dokumencie, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w zakresie tych wymagań.


 


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)


 


Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


 


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           5/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


SEKCJA IV: PROCEDURA


 


IV.1) OPIS


 


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony


 


IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:


 


Nie


 


Informacja na temat wadium


 


 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:


 


Nie


 


Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


 


 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


 


Nie


 


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


 


Nie


 


Informacje dodatkowe:


 


 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


 


 


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej


 


 


Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


 


 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)


 


Liczba wykonawców


 


Przewidywana minimalna liczba wykonawców


 


Maksymalna liczba wykonawców


 


Kryteria selekcji wykonawców:


 


 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:


 


Umowa ramowa będzie zawarta:


 


 


Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:


 


 


Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:


 


 


Informacje dodatkowe:


 


 


Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:


 


 


Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


 


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           6/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


 


Informacje dodatkowe:


 


 


W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:


 


 


Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


 


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)


 


Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


 


 


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


 


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


 


 


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:


 


Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:


 


Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):


 


Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:


 


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:


 


Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


 


 


Czas trwania:


 


 


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:


 


Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


 


 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


 


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


 


IV.2.2) Kryteria


 










Kryteria



Znaczenie



 



 



Cena brutto



60,00



 



 



Termin realizacji zamówienia



40,00



 



 



 


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)


 


Tak


 


IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem


 


Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:


 


 


 


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           7/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji


 


Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:


 


Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):


 


 


Informacje dodatkowe


 


 


 


 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego


 


Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:


 


 


Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:


 


Wstępny harmonogram postępowania:


 


 


Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:


 


Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


 


 


 


 


Informacje dodatkowe:


 


 


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego


 


Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:


 


 


Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:


 


Informacje dodatkowe:


 


 


IV.4) Licytacja elektroniczna


 


Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:


 


Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:


 


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:


 


Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:


 


Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:


 


Czas trwania:


 


 


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:


 


Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:


 


Data: godzina:


 


Termin otwarcia licytacji elektronicznej:


 


Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


 


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           8/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


 


 


Informacje dodatkowe:


 


IV.5) ZMIANA UMOWY


 


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak


 


Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:


 



  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy 3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.


 


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


 


 


IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):


 


 


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym


 


 


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2                                                                                                                                                                                           9/10


 


14.11.2018                                  https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=474497b7-461e-43a6-a8b0-fcd823bfcdc2


 


 


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:


 


Data: 2018-11-22, godzina: 11:00,


 


Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):


 


Wskazać powody:


 


 


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


 



 


IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


 


IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak


 


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na


 


badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części


 


zamówienia, nie zostały mu przyznane


 


IV.6.6) Informacje dodatkowe:


 Wójt Gminy Latowicz


-/Bogdan Świątek-Górski/-


 




 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Autor : 
Zredagował(a) : Grzegorz Soćko
Data wprowadzenia : 2018-11-14 21:09:28
Data ostatniej modyfikacji : 2018-11-14 21:09:28
Liczba wyświetleń : 207



licznik odwiedzin: 2648214