logo
logo
Zamówienia publiczne » Ogłoszone przetargi



IPPR.271.1.2016 Latowicz, dnia 17 marzec 2016 r.

Ogłoszenie

Gmina Latowicz ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy pn. "Dostawa z rozładunkiem kruszywa łamanego na remonty dróg w gminie Latowicz w 2016 roku " ogłoszony
w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.03.2016r. pod nr 28017-2016 o treści:
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z rozładunkiem kruszywa łamanego na remonty dróg w gminie Latowicz w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy z rozładunkiem w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Latowicz następujących materiałów: A. Zamówienie podstawowe: Kruszywo naturalne łamane do remontów dróg spełniające normę PN - EN 13043:2004, PN - EN 13242:2004 Frakcja 0-32 mm - 2500 ton. Frakcja 16-32 mm - 300 ton. Frakcja 32-63 mm - 200 ton. B. Prawo opcji: Opcja obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem kruszyw - w ilości do 40% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 31.12.2016 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Uwaga: Zamawiający zastrzega w ramach zamawianej łącznej ilości kruszywa możliwość zamówienia większej ilości jednego kruszywa i jednocześnie mniejszej ilości innego kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości kontroli wagi dostarczanego materiału. Zamawiający wymaga przy każdej dostawie załączenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom tj. normie PN - EN 13043:2004, PN - EN 13242:2004 Transport będzie odbywał się samochodami ciężarowymi samowyładowczymi z zsypem tylnym o masie ładunku około 30 ton. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg Wykonawca musi być przygotowany do dostaw samochodami samowyładowczymi dwu lub trzy osiowymi o ładowności do 15 ton. Minimalna jednorazowa dostawa wynosi około 75 ton. Wykonawca musi być przygotowany do możliwości realizacji jednorazowych minimalnych dostaw w ilości ok. 400 t w ciągu 8 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu rzeczowego dostaw o 30%. Kruszywo to będzie wykorzystane na remonty istniejących nawierzchni tłuczniowych oraz na wykonanie remontów dróg o istniejącej nawierzchni żwirowej. Wymagany kolor materiału: szary. Ze względu na ww. zastosowanie zamawiający nie dopuszcza materiału o zabarwieniu, białym, różowym czy pomarańczowym posiadającym znaczne domieszki tlenku żelaza i magnezu. W kruszywie o frakcji 0-32 pożądana zawartość frakcji pylastej o uziarnieniu do 0,075 mm 4-6%. Rozładunek będzie polegał na rozścieleniu materiału z samochodu samowyładowczego z zsypem tylnym w sposób polegający na rozciągnięciu materiału na drodze..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Do 20% wielkości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000,0zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3, do siwz oraz wypełniony zał. nr 4 i 6 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełniony zał. nr 6 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom (PN - EN 13043:2004, PN - EN 13242:2004)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - czas wykonania zamówienia - 10
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany podwykonawców, o których mowa w § 9 ust. 2 umowy, - w przypadku zmiany przewidzianej w § 7 ust. 2 umowy stawki podatku VAT doliczanego do wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, o czym mowa w § 7 ust. 7 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.latowicz.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05 -334 Latowicz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 09:30, miejsce: pok. nr 11 Urzędu Gminy Latowicz, ul. Rynek 6, 05 -334 Latowicz..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Bogdan Świątek-Górski Wójt Gminy Latowicz
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
?64.6 KB POBIERZSIWZ, załączniki2016-03-18 14:57:10188

Autor : T.Nowicki
Zredagował(a) : Tadeusz Nowicki
Data wprowadzenia : 2016-03-18 14:56:27
Data ostatniej modyfikacji : 2016-03-18 14:56:27
Liczba wyświetleń : 570



licznik odwiedzin: 2648214