logo
logo
Zamówienia publiczne » Ogłoszone przetargi
przetarg nieograniczony na dostawy pn.

przetarg nieograniczony na dostawy pn.

IPPR.271.1.2017 Latowicz, dnia 23 marzec 2017 r.


 


Ogłoszenie


 


Gmina Latowicz ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy pn. „Dostawa z rozładunkiem kruszywa łamanego na remonty dróg w gminie Latowicz w 2017 roku ” ogłoszony


w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.03.2017r. pod nr 50366-2017 o treści:


Latowicz: Dostawa z rozładunkiem kruszywa łamanego na remonty dróg w gminie Latowicz w 2017 roku


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


nie


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający


nie


Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania


nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających


nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej


nie


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, krajowy numer identyfikacyjny 71158273000000, ul. ul. Rynek 6, 05334 Latowicz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7521080 w. 15, e-mail uglatowicz@interia.pl, faks 025 7521080 w. 29.


Adres strony internetowej (URL): www.gmina-latowicz.pl


 


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):


Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)


tak


latowicz.samorzady.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia


tak


latowicz.samorzady.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem


nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie


nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


nie


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


nie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne


nie


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


 


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z rozładunkiem kruszywa łamanego na remonty dróg w gminie Latowicz w 2017 roku


Numer referencyjny: PPR.271.1.2017


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych


Zamówienie podzielone jest na części:


Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy z rozładunkiem w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Latowicz następujących materiałów: A. Zamówienie podstawowe: Kruszywo dolomitowe naturalne łamane do remontów dróg spełniające normę PN – EN 13043:2004, PN – EN 13242:2004 Frakcja 0-32 mm – 3000 ton. Frakcja 32-63 mm – 500 ton. B. Prawo opcji: Opcja obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem kruszyw – w ilości do 40% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 31.12.2017 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Uwaga: Dostawy kruszywa należy realizować w dni robocze, w godzinach 8-15, w ilości około 100-200 ton dziennie, według zgłoszeń i szczegółowych ustaleń. Zamawiający zastrzega w ramach zamawianej łącznej ilości kruszywa możliwość zamówienia większej ilości jednego kruszywa i jednocześnie mniejszej ilości innego kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości kontroli wagi dostarczanego materiału. Zamawiający wymaga przy każdej dostawie załączenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom tj. normie PN – EN 13043:2004, PN – EN 13242:2004 Transport będzie odbywał się samochodami ciężarowymi samowyładowczymi z zsypem tylnym o masie ładunku około 30 ton. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg Wykonawca musi być przygotowany do dostaw samochodami samowyładowczymi dwu lub trzy osiowymi o ładowności do 15 ton. Wykonawca musi być przygotowany do możliwości realizacji jednorazowych minimalnych dostaw w ilości ok. 400 t w czasie 12godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu rzeczowego dostaw o 30%. Kruszywo to będzie wykorzystane na remonty istniejących nawierzchni tłuczniowych oraz na wykonanie remontów dróg o istniejącej nawierzchni żwirowej. Wymagany kolor materiału: szary. Ze względu na ww. zastosowanie zamawiający nie dopuszcza materiału o zabarwieniu, białym, różowym czy pomarańczowym posiadającym znaczne domieszki tlenku żelaza i magnezu. W kruszywie o frakcji 0-32 pożądana zawartość frakcji pylastej o uziarnieniu do 0,075 mm 4-6%. Rozładunek będzie polegał na rozścieleniu materiału z samochodu samowyładowczego z zsypem tylnym w sposób polegający na rozciągnięciu materiału na drodze.


 


II.5) Główny kod CPV: 14212300-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):


Wartość bez VAT:


 


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


Określenie warunków: Wypełniony i popisany zał. nr 3 do SIWZ


Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków: Wypełniony i popisany zał. nr 3 do SIWZ


Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków: Wypełniony i popisany zał. nr 3 do SIWZ


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak


Informacje dodatkowe: Wypełniony i popisany zał. nr 7 do SIWZ


III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


tak


Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 2) Wykaz dostaw zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdz. VI siwz, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 6, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4. 8) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 7, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 9) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu złoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy dostaw w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, potwierdzający posiadanie potencjału technicznego określonego w Rozdziale VI ust. 3 SIWZ z podaniem typu samochodu oraz jego numeru rejestracyjnego. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamienienia składa przynajmniej jeden z wykonawców. 10) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu złoży zanimizowany (bez danych adresowych) wykaz 5 kierowców zatrudnionych na umowę o pracę dostępnych wykonawcy dostaw w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, potwierdzający posiadanie potencjału technicznego określonego w Rozdziale VI ust. 3 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamienienia składa przynajmniej jeden z wykonawców. 11) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi zał. nr 8 do SIWZ 12) Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom (PN – EN 13043:2004, PN – EN 13242:2004).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp.


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony


IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:


tak,


Informacja na temat wadium


5 000,00 zł.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:


nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


nie


Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


nie


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej


nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)


nie dotyczy


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:


nie dotyczy


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


nie dotyczy


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria


Kryteria Znaczenie


cena 60.00


czas wykonania zamówienia 40.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)


nie


IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


nie dotyczy


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego


nie dotyczy


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego


nie dotyczy


IV.4) Licytacja elektroniczna


nie dotyczy


IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:


Data: 31/03/2017, godzina: 9:30,


Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):


nie


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


> polski


IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie


IV.6.6) Informacje dodatkowe:


 


 

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.ZIP98.4 KB POBIERZSIWZ z załącznikami 2017-03-23 14:58:45185

Autor : T.Nowicki
Zredagował(a) : Tadeusz Nowicki
Data wprowadzenia : 2017-03-23 14:57:57
Data ostatniej modyfikacji : 2017-03-23 14:57:57
Liczba wyświetleń : 539



licznik odwiedzin: 2648214